Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

itt van az ősz, itt van újra...

2009.11.02. 09:49 | kristoof | 2 komment

...de egyáltalán nem kedves én nekem!Jobb volna,ha 47 celsius lenne még mindig,de sajnos a mi éghajlati övünkben erre vajmi kevés az esély!(Erre mi felénk váltják egymást az évszakok!:))De sebaj amíg a globális felmelegedés eljut arra szintre,hogy ősszel,télen és tavasszal is 30 egynéhány fok legyen addig legalább a rossz idő és korai sötétedés hatására van időm rajzolni!Reményeim szerint a blog olvasók nagy örömére!:))

Ezen évad első rajza ami életem első 100%-ig fotósoppal készült alkotása az új Credo buszt ábrázolja egy kissé átalakítva és csuklós formában!Nagyon nagyon nem tetszik az eredeti eleje sem és a hátulja sem ezért a rajzomat úgy alakítottam át,hogy valamennyire busz kinézete legyen!Az első kép az én változatom a második pedig az eredeti és az index készítette.(Nekik egyszerűbb dolguk volt!:))

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr451492492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan.peto 2009.11.02. 15:24:44

Nice one bratyó! Digi táblával rajzoltad ugye?

kristoof 2009.11.03. 09:31:36

@zoltan.peto:
Köszönöm.Természetesen nem digtáblával rajzoltam,hanem egérrel...hát mit mondjak nem volt valami gyors meló!:(alig egy teljes szombat meg egy vasárnap alatt csináltam!De már nagyon kellene egy digitábla...mondjuk karácsonyra,de ezzel nem szeretnék célozni semmire!:DDDD
süti beállítások módosítása