Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

A Zűr rakéta

2009.03.23. 09:37 | kristoof | Szólj hozzá!

Ezt a rajzot egyszer valamikor kezdtem el és sajnos az a fotó amiről elkezdtem eltűnt.Így csak nagyvonalakban hasonlít az Atlantisra.(Értsd:a rajz baromi pontatlan!)Persze az internet segíthetet volna,de órákon keresztül nem nézegethetek egy monitort,hogy minden pontosan a helyére kerüljön.Sajnos a háttér sem lett tökéletes mert régen még nem tudtam,hogy hihetőbb az ég,ha nem függőlegesen,hanem vízszintesen húzogatom a ceruzát.Szóval,ha ezt a rajzot a repülős barátaim meglátnák egy világ omlana össze bennük!:))) De tény ami tény legalább látványos rajz lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr791019684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása