Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

Flörtöljünk!

2009.01.30. 17:13 | kristoof | 5 komment

Das színterv!

Az alábbi rajzok nem megszokottak lesznek mert az egyiket egyáltalán nem.A másikat meg csak részben készítettem én. Mindkettő a MÁV megrendelésére készült.A felső egy színterv az akkor még beszerzés alatt álló Stadler motorvonatokhoz.Egy nagyon jó "gyerekkori" barátommal csináltuk.Én rajzoltam kézzel-lábbal ő meg adott neki egy kis "fotóhopp-ot".A rajzos részét muszáj volt nekem megrajzolni mert,ha ő teszi akkor nagyon nagy lett volna a rálátás!:DD Az alsó képet egy svájci grafikus kolléga készítette.Szép munka az övé is,de minden köntörfalazás nélkül mondom a mienk szebb!A svájci kollega képe azért került fel mert a MÁV vezetése sajnos nem a mi szép színes változatunkat választotta,hanem a svájcit:(((

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr5912759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kacsa! 2009.03.26. 03:28:00

Pedig mennyivel magyarabb lett volna a ti színtervetekkel (vagy bármivel, ami a kéket/sárgát/fehéret variálja; esetleg több árnyalatban, vagy tudomisén. Nem tudom felfogni, hogyha a kék a 'MÁV-szín', akkor a motorvonataink miért pirosak... Hol van ilyenkor a 'Színtervi bizottság' vagy tökömtudja milyen sóhivatal a MÁVon belül, amelyik olyan jól megmagyarázta, hogy a hatvani szürke Bhv-n miért került a kék csík a sárga fölé? Áhh. Na.
Kacsa.
ui.: mégegyszer rátekintve, a svejci színterv elég dedó de tényleg...

kristoof 2009.11.03. 10:17:00

Nem tudom igazából mi invitálta a MÁV-ot amikor DB-s színtervet rendeltek.Ők tudják!De nem te vagy az első aki szerint ez a színterv elég jó lett!Szóval köszi!

_zahnrad 2009.11.08. 00:31:42

Sokkal jobb lett volna az első képen látható terv, mindegy majd ha felújítják a Flirteket olyan 30-40év múlva. ;-)

Viszont nemsokára jönnek új mozdonyok: www.mav.hu/hirek/hir.php?mid=14af3050f71306

Blista 2010.01.03. 20:19:07

Én a magam részéről utálom a MÁV-színterveket. Eddig azt hittem, hogy azért mert az a kék, amit használnak ronda árnyalat plusz minden mozdonyra ráerőltetik a sárga elejét, ami meg mintha "biztonsági színezésből" maradt volna hátra. (+postafestés+papagájos hatvani inga szürke-kékje brrr!!) Szóval olyan hagyományokhoz ragaszkodnak, amik alapvetően ellehetetlenítik a normális színezést. Aztán megnéztem a képet és rájöttem, hogy nem, hanem hülyék. Ez az első olyan kép, amin el tudom fogadni a kéket (bár ez szerintem sötétebb) és a sárga eleje is egész jó lett neki (bár még mindig utálom a kék-sárgát) Esetleg, ha betennél abból a narancssárgából a kék és a sárga közé az elején... :P
Különben nagyon szép dolgokat csinálsz. (bár ezt gondolom tudod. ) A mostani Flirt-festés meg a legfantáziátlanabb az összes Flirt-festés közül, amit eddig láttam de még mindig jobb, mint a MÁV többbi ötlete. Az integrált elővárosi közlekedés jegyében nincs kedved HÉV-MÁV integrált színtervű Flirt-öt kidolgozni? :)

kristoof 2010.01.04. 12:58:07

Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az eredeti színezéssel is,de nincs koncepció és ez bizony nagy baj!A BKV-s színterveket pedig hamarosan rendbe hozom!:)
süti beállítások módosítása