Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

Színtervek

2009.11.05. 10:28 | kristoof | Szólj hozzá!

Néhány évvel ezelőtt sem nagyon bírtam magammal és (amint az az előző bejegyzésekből is látszik) elképzeltem,hogy milyen lehetne néhány közlekedési cég színterve. Az alábbi három terv is így született. Az elsőt a Hajdú Volán-nak szántam ugyanis szerettem volna egy kis egyediséget varázsolni a sok fehér autóbuszukra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A követkeő képen két féle változat is van.Ez az eredeti Szabolcs Volános díszítés kissé tovább gondolva és divatosabbá téve.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A harmadik pedig a Szegedi Közlekedési Társaság egyik 280-asa lenne. (Amit én természetesen Classic-osítottam:))) Ez a színterv nekik is nagyon tetszett! De sajnos nem lett belőle semmi. A közlekedési cég színeit meghagytam, ahogy a többi rajznál is.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr321501912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása