Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

Hogyan készül?? (Első race)

2009.02.02. 10:29 | kristoof | Szólj hozzá!

Elkezdtem a "Samut".Nagyon nagy vonalakban meg van mindennek a helye.Azonnal látszik a vázlaton,hogy semmi sincs jó helyen:)))Ezért most következik az igazán idegtépő munka sok vonalzózással!Ez alatt a fázis alatt sokszor el szoktam veszteni a fejemet és még biztosan vagy hatszor újra kezdem csak gondoltam beteszem az első vázlatot,hogy látszon miből lesz a cserebogár!Ráadásul még le kell kicsinyíteni az egészet,hogy beférjen majd valami képkeretbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr56917699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása