Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

"Újra itt van, újra itt van..."

2009.03.20. 09:15 | kristoof | Szólj hozzá!

Megint csak azt tudom mondani,hogy nagyon frappáns cím jutott eszembe:))) Volt egy kis technikai problémám ami időközben majdnem megoldódott.

Ma egy régi nagy ötletemnek (vagy inkább álmom??) egyik képviselője látható az alábbi képen.Gondoltam egyszer én naív,hogy,ha nyerek a lottón akkor veszek egy alant látható SETRA-t és Volánt nem kímélve Budapestre fogom szállítani a népeket Nyíregyházáról. Az ötlet annyira jónak tűnt,hogy nem mondtam el senkinek!Viszont a Trans Tour belelát a fejembe mert ők megcsinálták.Igaz 4 SETRÁT is vettek.Lényeg a lényeg,ha én nyerek a lottón akkor most így nézne ki az a busz amivel az embereket hurcolom a Szabolcsi megyeszékhely és a főváros között.Megjegyzem:sosem lottóztam...

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr521013523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása