Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

"Előttem két,előttem két villamos..."

2009.01.30. 17:06 | kristoof | 2 komment

A"négyeshatos"!

Az alábbi két rajz a "villamosbuzi" barátaimnak köszönhető!Ugyanis amikor még a Combinoknak se híre se hamva nem volt megkértek,hogy rajzoljak egy az akkori villamosok (a régi "négyeshatos") formai elemeit felhasználva egy modern alacsonypadlós járművet.Ezért lett egy rövidebb "ócsóbb" alacsonypadlós középrészes és egy "full" alacsonypadlós Nagykörúti változat.A régi villamosokhoz hasonlóan a nevük így ICS2 és ICS3 lett.(Szóval ez egy amolyan formatervnek a vázlata.)Egyébként semmi különleges nincs az elkészítésben csak ceruzákat használtam.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr83912742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szobi 2009.03.25. 22:09:36

Hát apám... a Másodiktól el is sírom magam. Miért lett ilyen randa vilink ebben a gyönyörű városban? Miért nem tudunk vigyázni arra ami már van és réték? Az ICS is szép, és a rajzodból látni, hogy bőségesen megérte volna továbbvinni a formavilágát. Az UV meg pláne... Nagyon hiányzik az UV a budai partról. :(

kristoof 2009.11.03. 10:19:08

Sajnos az UV annyira öregecske,hogy nem igazán lehet retro stílusban újra gondolni.Az ICS sokkal jobb alanynak bizonyult ilyen szempontból.Örülök,hogy felfedezni vélted a párhuzamot!:)
süti beállítások módosítása