Rajzolasos

A rajzaim vannak itt...főleg.

Friss topikok

  • kristoof: Való igaz,(ahogy a bejegyzésben is írtam)ez egy nagyon randa mozdony. (2010.01.04. 12:58) C változat
  • kristoof: Valóban a biztonsági színezésből maradt hátra a sárga orr.Szerintem lehet kezdeni valamit az ered... (2010.01.04. 12:58) Flörtöljünk!
  • kristoof: Szerintem a koszolódás csak a MÁV-nál probléma!(Sok vasútnál van fehér színű vontatójármű!)De az e... (2009.12.26. 17:59) B változat
  • kristoof: Természetesen!Hamarosan addig nem is teszek fel új posztot!:) (2009.12.16. 22:38) A TRAXX
  • Miszter07: Nekem tetsz! (2009.11.04. 22:30) Bézé a 601-es

Linkblog

HTML

Egyedi városi emeletes

2009.11.11. 08:58 | kristoof | Szólj hozzá!

Ez a rajz sem most készült. Hanem régebben. Amikor még volt Ikarus Egyedi. Sajnos az Egyedi akkor sem gyártott túl sok emeletes buszt amikor még létezett! Városi emeletes buszt meg egy darabot sem! Gondoltam mi lenne, ha mégis gyártanának (akkor még ezt gondoltam hisz a bezárás még messze volt) és vajon hogyan nézne ki? Mivel baromi kiváncsi voltam az eredményre ezért egy kissé elnagyoltam a rajzot. Egyszerű ceruzarajz egyébként és természetesen szeretett Volánom "színeiben" pompázik! De szép is lenne 5-6 ilyen busz Nyíregyházán! Még presztízs értéke is lenne... Na, de nem sírok tovább. Beszéljen a rajz! :))

A bejegyzés trackback címe:

https://krisii.blog.hu/api/trackback/id/tr281517255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása